بلاگ رسمی Ubisoft اطلاعات بیشتری از سیستم آب و هوای بازی رو منتشر کرد ،طبق این اطلاعات محیط بیرونی و فضای داخلی بازی چه از نظر نور و چه از نظر درجه حرارت میتوانند به گیمر کمک کنند یا برای گیمر دردسر آفرین باشند ،برای مثال وقتی هوا کاملا طوفانی است دید گیمر و NPC ها دچار مشکل خواهد شد و با شدت گرفتن طوفان موارد کمک کننده برای یک شلیک خوب غیر موثر خواهند شد یا اینکه در شب بعضی نورها باعث جلب توجه بیشتر NPC ها خواهند شد در حالیکه محیط اطراف کاملا سیاه و تاریک است و اینکه گیمر میتونه داخل ساختمانها پناه بگیره و منتظر هوای بهتر بشه البته اگر به اندازه ی کافی در داخل بمونه وقتی میره بیرون شاید هوا بدتر هم شده باشه.
داستان division در نیویورک اتفاق میافته زمانی که یک ویروس اپیدمی شده و باعث سرنگونی دولت در 5 روز میشه گیمر جز یک گروه که با نام مختصر Division شناخته میشن هست و وظیفه گیمر برگرداندن قانون در چنین شرایطی و به هر قیمتی خواهد بود .
ساخت بازی از سال 2012 و با گیم انجین Snowdrop که مخصوص کنسول های نسل هشتم و PC هست شروع شده و قراره سال 2016 عرضه بشه 2 سال بعد از زمان اعلام شده قبلی.
جالبه بدونید که نسخه PC فقط بدلیل جمع شدن امضا از طرف PC بازها در حال ساخت هست، نمیدونم چرا حاضر نشدن برای کنسول های قدیمی هم همین کار رو بکنند ،ویندوز جدید که میاد به بازار تا چند سال ویندوزهای قبلی پشتیبانی میشوند در حالیکه نسخه های جدید هم ظاهر بهتری دارند هم کارایی و امنیت بیشتر، تو بقیه زمینه های صنعت هم اکثرا تا جایی که من میدونم اینطوری هست .
این بازی عنوانی هست که واقعا دوست دارم هر چه سریعتر بیاد بیرون و بشه بازیش کنم و تنها یا یک بازی خوب و بسیار جالب از کار درمیاد که مدتها از بازیش لذت ببریم یا یک شکست خنده دار میشه.
نظرات (6)