مدیر عامل شرکت Take-Two Interactive، استراس زلنیک، نظر خود را در مورد بازیهای سینگل پلیر بیان کرد.
استراس زلنیک، مدیر عامل شرکت ناشر عنوان Red Dead Redemption 2، در یک مصاحبه با VentureBeat گفت، او بر این باور است که بازیهای سینگل پلیر نمردهاند. همچنین اضافه کرد که ساخت بازیهای مولتی پلیر توسط شرکتهای مختلف مانند یوبیسافت به هیچ عنوان کار مطلوبی نیست و این بازیها جذابیت عنوانهای سینگل پلیر را ندارند.
بعضیها بر این باورند که در این دوران، اگر بازی بتل رویال یا مولتی پلیر نباشد هیچ فایدهای نخواهد داشت. از نظر من این باور غلط است، بازیهای سینگل پلیر ذرهای جذابیت خود را از دست ندادهاند. شرکتهایی که زحمت ساخت داستان و شخصیتهای یک بازی را به خود نمیدهند و فقط به دنبال تولید محصولی هستند که برای آنها سودی به دنبال داشته باشد، نتیجه خوبی نخواهند گرفت، اگر بگیرند جای تعجب دارد.
به گفته زلنیک، روش شرکت Take-Two این است که وقت و منابع لازم را به تیمهای سازنده خودش بدهد، تا بازیهایی که به نظرشان برای بازیکنان جذاب است را درست کنند و اینگونه سود لازم را به دست میآورند. عنوان GTA V، هنوز به لطف بخش آنلاین بازی در حال به فروش رسیدن است، اما بد نیست بخش سینگل پلیر این عنوان که دلیل اصلی موفقیت آن بود را از یاد نبریم. زلنیک میگوید، این روشی که شرکت از آن استفاده میکند دلیل این است که بازیهایشان با فاصله زیادی از یکدیگر منتشر میشوند.
به همین خاطر است که ما عنوانهای خود را سالانه به بازار عرضه نمیکنیم و به همین خاطر است که گاهی اوقات بازیهایمان به تاخیر میافتند. بخاطر اینکه ما میخواهیم هر عنوانی که منتشر میکنیم، از عنوان قبلی بهتر باشد.
زمانی که از زلنیک پرسیدند، آیا او قدرت این را دارد که به تیم سازنده دستور بدهد تا یک عنوان بتل رویال درست کنند او جواب داد:
اینکه من قدرت زیادی دارم دلیل این نمیشود که حرفهای احمقانه بزنم. امیدوارم که از قدرت خودم برای گفتن حرفهایی استفاده کنم که به رسیدن ما به هدفمان کمک کند.
و در آخر او اضافه کرد که تیمهای سازنده شرکت Take-Two قصد ندارند از یک تکنولوژی، استفاده مشترک داشته باشند. وقتی از او پرسیدند اگر شرکت سازنده Mafia 3، یعنی شرکت Hangar 13، درخواست استفاده از موتور GTA V را داشته باشند چه اتفاقی میافتد، او جواب داد:
هرکدام از استدیوهای ما سعی در خلق محصولات منحصر به فرد خود را دارند. پس گمان نمیکنم که یک تیم بخواهد از تکنولوژی ساخته شده توسط تیم دیگری استفاده کند.
نظرات (4)