بازی Dragon’s Dogma حدود ده سال پیش برای کنسولهای نسل هفتمی PlayStation 3 و Xbox 360 به بازار و به علت وارد کردن المانهای ویژه خود به ژانر به تکرار افتاده فانتزی/نقش آفرینی رو به رو شد ولی با وجود درخواستهای مکرر طرفداران و البته اعلام علاقه یکی از کارگردان این عنوان، Hideki Itsuno، در این سالها شرکت Capcom به جای تولید دنباله مستقیم به سراغ پروژههای فرعی مرتبط با آن رفت: نسخه تکمیل شده Dark Arisen، عرضه روی پلتفرمهای نسل هشتم، تولید سریال انیمیشنی در همکاری با نتفلیکس و البته ساخت نسخه تماما آنلاینی که وجود بازخوردهای مثبت به علت عدم عرضه در خارج از ژاپن نتوانست بازیکنان کافی برای بقای خود جذب کند.
بعد از به سرانجام رساندن موفقیت آمیز پروژه بازگشت یک فرنچایز مهم دیگر کپکام در قالب Devil May Cry 5، بالاخره Hideki Itsuno این فرصت را پیدا کرده تا به علاقه قلبی خودش و طرفداران جامه عمل بپوشاند و در برنامه سالگرد ده سالگی Dragon’s Dogma که قابل حدس بود قرار است چه خبری در آن منتشر شود، از ساخت Dragon’s Dogma II بعد از شایعات بسیار به طور رسمی رونمایی شد. با این وجود به جز تایید استفاده از RE Engine که نیروی محرکه تمامی محصولات کپکام در سالهای اخیر بوده، خبری از جزئیات داستانی، زمان عرضه و پلتفرمهای هدف این عنوان منتشر نشده است.
نظرات