نویسنده: بازی مگ جمعه، 05 مرداد 1403
ساعت 10:55

تفاوت‌های بین گوشی‌های سامسونگ A50 و A51 و تأثیر آن بر قیمت

1 از 5

گوشی A51 سامسونگ روی دست گوشی A50 که از عالی‌ترین محصولات این برند به‌شمار می‌آید، طراحی و تولید شد. این مدل گوشی جدید از همه جهات بهتر و مناسب‌تر است و عملکرد بهتری دارد. گذشته از قیمت گوشی سامسونگ A51 امروز، تفاوت‌های زیاد دیگری نیز میان این دو مدل وجود دارد. از این رو به هنگام خرید گوشی سامسونگ A51 و A50 باید تا حد زیادی تحقیق و بررسی انجام دهید تا از انتخاب خود مطمئن شوید. در ضمن با بررسی مطالب خواندنی موبایل و تبلت می‌توانید به برخی از تفاوت‌های این دو گوشی پرتقاضا و خوش‌دست پی ببرید. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره تفاوت‌های گوشی A50 و A51 می‌توانید مطلب زیر را تا انتها دنبال کنید.

معرفی گوشی سامسونگ A50

گوشی سامسونگ A50 یکی از گوشی‌های حاضر در بازار است که طرفداران زیادی دارد و دارای مشخصات فنی منحصربه‌فردی است. این موبایل نیز همانند سایر محصولات نوین برند سامسونگ، قابلیت دو سیم کارت را دارد و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه می‌شود.

با انتخاب گوشی سامسونگ A50 می‌توانید بهترین ساعات خود را به بازی کردن بگذرانید؛ زیرا این گوشی‌های سامسونگ برای بازی کردن نیز گزینه مناسبی هستند. در ضمن گوشی سامسونگ A50 برای عکاسی و تصویربرداری نیز یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

این سری از گوشی‌های برند سامسونگ از دوربین سه‌گانه بهره می‌برند و دارای حسگر اثر انگشت هستند و جنس بدنه آن‌ها در قسمت جلویی از شیشه و در قاب پشتی از پلاستیک تهیه شده است. ابعاد این محصول به قدری استاندارد طراحی شده که یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌ها به‌شمار می‌آید. در ادامه ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مدل از گوشی‌های سامسونگ را بیشتر توضیح می‌دهیم:

  • مجهز به صفحه نمایش چند لمسی و خازنی
  • صفحه نمایش سوپر آمولد
  • رزولوشن 1080 در 2340
  • دارای 16میلیون رنگ
  • پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای
  • دارای قابلیت عکاسی پانوراما
  • سیستم عامل اندروید 9

معرفی گوشی سامسونگ A51

گوشی سامسونگ A51 در پیندو

اگر برای خرید گوشی سامسونگ دو دل هستید و نمی‌دانید کدام‌یک از مدل‌های این برند برای شما گزینه مناسبی است، ما گوشی سامسونگ A51 را به شما توصیه می‌کنیم. با اینکه قابلیت‌های این نوع گوشی نسبت به هم‌رده‌های آن فراتر است، اما قیمت گوشی سامسونگ A51 امروز نسبت به سایر گوشی‌های مشابه، مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات فنی و قیمت گوشی سامسونگ A51 امروز، ما این گوشی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. البته با مطالعه مطالب خواندنی موبایل و تبلت نیز می‌توانید به کیفیت و خاص بودن این نوع از گوشی‌های سامسونگ پی ببرید.

A51 درواقع بهینه‌شده مدل A50 و دارای دوربین و صفحه نمایش بهتری است. گوشی‌های سامسونگ A51 از خیلی جهات مشابه A50 هستند، اما به هر حال تفاوت‌هایی میان این دو مدل گوشی برند سامسونگ مشاهده می‌شود.

بدنه گوشی‌های A51 از شیشه و پلاستیک تهیه شده‌ و دارای فریم پلاستیکی است. گوشی A51 سیستم عامل اندروید 10 و پردازنده 8 هسته‌ای دارد. همین ویژگی به سرعت عکس‌العمل بالا و عملکرد بهتر این گوشی‌های هوشمند برند سامسونگ کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های فنی گوشی A51 سامسونگ را در زیر نام می‌بریم:

  • دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی
  • قابلیت پانوراما
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • امکان فیلم‌برداری سلفی در بالاترین کیفیت
  • دارای باتری غیرقابل تعویض
  • ظرفیت باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت
  • مجهز به سنسور اثر انگشت و قطب‌نما
  • دارای 4 رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی

بررسی تفاوت‌های گوشی سامسونگ A51 و A50

گوشی سامسونگ A51 در پیندو

برای اینکه به درک درستی از تفاوت این دو مدل از گوشی‌ها دست یابید، می‌توانید مطالب خواندنی موبایل و تبلت را دنبال کنید. درواقع قبل از نهایی کردن خرید گوشی سامسونگ مورد نظر خود بهتر است تمام جوانب را در نظر بگیرید.

برای مثال قیمت گوشی سامسونگ A51 امروز را مورد بررسی قرار دهید؛ تفاوت‌های گوشی A51 و A50 را بررسی کنید و سپس تصمیم نهایی خود را به مرحله اجرا درآورید. در جدول زیر اصلی‌ترین ویژگی‌های این دو محصول پرطرفدار سامسونگ را شرح می‌دهیم:

مشخصات فنی

گوشی A50

گوشی A51

نمایش

6.4 فول اچ دی

6.5 فول اچ دی

دوربین پشت

25، 8 و 5 مگاپیکسل

48، 12، 5 و 5 مگاپیکسل

دوربین جلو

25 مگاپیکسل

32 مگاپیکسل

عملکرد

Exynos 9610

Exynos 9611

باتری

4000 میلی‌آمپر ساعت

4000 میلی‌آمپر ساعت

امنیت

سنسور اثر انگشت

سنسور اثر انگشت

خرید گوشی‌های سامسونگ A50 و A51 از سایت پیندو

اکنون که با تفاوت این دو مدل گوشی آشنا شدید و تا حدودی عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت گوشی سامسونگ A51 امروز را مورد بررسی قرار دادید، راحت‌تر می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ مورد نظر خود تصمیم بگیرید. ما خرید آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا از طریق اینترنت می‌توانید اطلاعات لازم را درباره ویژگی‌های گوشی مورد نظر خود به‌دست آورید و با مقایسه مدل‌های مختلف، مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

سایت پیندو با هدف فروش انواع محصولات نو و اصل فعالیت خود را آغاز کرده است تا افراد کالاهای خود را در این بازار آزاد برای فروش عرضه کنند. درواقع در این پلتفرم که ساختاری بین دیجی کالا و اینستاگرام را دارد، هرکسی می‌تواند کالای خود را درون دسته‌بندی مشخصی قرار دهد و بدون هیچ محدودیتی برای فروش آن دست‌به‌کار شود.

خریداران نیز با بررسی شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی کالا می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند. این بازار آزاد یا اوپن مارکت را از دست ندهید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.