بتسدا در معرفی کردن عناوین محبوب و بزرگش، بسیار عجیب و درعین‌حال سریع عمل می‌کند. تا جایی که در خاطر دارم، از همان اوایل این ناشر دوست‌داشتنی بازی‌های خود را هنگامی معرفی می‌کرد که تنها چند ماه با تکمیل شدنشان فاصله وجود داشته باشد.  آخرین نمونه از این معرفی‌ها تنها چند روز پیش اتفاق افتاد؛ درحالی‌که تن ...
چرا دوست داریم Fallout 76 یک عنوان تک ‌نفره باشد؟ همانطور که مستحضر هستید، طی چند روز گذشته، عنوان جدید Fallout 76 با یک تیزر کوتاه معرفی شد. طرفداران این سری با شنیدن خبر، بسیار خوشحال شدند اما دیری نپایید که خوشحالی آن‌ها به یک نگرانی تبدیل شد. بتسدا با وجود آنکه هیچ جزئیاتی از بازی را فاش نکرد و ارائه اطل ...
چهارشنبه، 16 خرداد 1397 - 14:52
نویسنده: آرش موسوی
یک سری اتفاق داره توی صنعت بازی میوفته که هممون داریم حسش می­کنیم. این صنعت تو نقطه محوری قرار داره و داره تغییرات قابل توجهی می‌کنه. ولی این تغییر فقط تو صنعت بازی سازی نیست، تو سبک کسب­ و کار و این که با کی کار می‌کنیم هم نیست. اینا بخشی از روندی هستن که داره طی میشه. خیلی چیز گندتریه. اتفاقات جال ...
اگر در اوایل دوران کار سایت یوتیوب حضور داشتید، حتما ویدیو‌های قدیمی چون «Charlie Bit My Finger» یا «Evolution of Dance» را به یاد می‌آورید. یوتیوب در ابتدا کارش را به عنوان سایتی پر از ویدیو‌های عجیب آغاز کرد، و سپس به پلتفرمی عظیم تبدیل شد که نحوه مصرف‌ مدیا توسط مخاطبین را به کلی تغییر داد. Twitch که نسبت ...
چگونه جان ویک فیلم‌های اکشن را متحول کرد؟ سلیقه، زیبایی و ظرافت معمولا شرایطی نیست که شامل حال فیلم‌های اکشن شود؛ این ژانر درواقع سرشار از انفجارهای مختلف، وحشیگری و خون‌ریزی، اما معمولا این گونه فیلم‌ها درجات خاصی از مهارت‌های خاطره‌انگیز سینمایی را ارائه نمی‌دهند. فیلم نخست John Wick که در سال 2014 اکران ش ...
شنبه، 05 خرداد 1397 - 21:26
نویسنده: حمیدرضا
بررسی کوتاه و  اولین تجربه‌ی Detroit Become Human Detroit: Become Human از دل دموی تکنیکال Kara که در سال 2012 به نمایش عمومی درآمد، زاده شد. Quantic Dream برای ساخت دیترویت زمان و هزینه هنگفتی را متحمل شده است. اعضای استودیو به شهر دیترویت سفر کردند و پس از اطمینان حاصل کردن از هماهنگی آن با جو با ...