نویسنده: حمیدرضا سه شنبه، 10 مهر 1403
ساعت 21:19

همکاری Annapurna و Skybound برای انتشار نسخه فیزیکی Stray

5 از 5

Annapurna Interactive و Skybound Games برای انتشار نسخه فیزیکی بازی Stray برای نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۹ نوامبر همکاری می‌کنند.

بازی Stray که برنده جوایز متعددی شده، یک عنوان ماجراجویی است که توسط Annapurna Interactive منتشر و توسط استودیو BlueTwelve توسعه داده شده است و برای اولین بار به نینتندو سوییچ خواهد آمد. امروز اعلام شد که نسخه سوییچ این بازی با همکاری Skybound Games به صورت نسخه فیزیکی همزمان با انتشار دیجیتالی آن در تاریخ ۱۹ نوامبر در دسترس خواهد بود.

نسخه فیزیکی بازی Stray برای سوییچ شامل کارتریج بازی و شش کارت هنری تمام‌رنگی از شخصیت‌های درون بازی مانند ربات دوست‌داشتنی B-12 و قهرمان گربه‌ای ما خواهد بود.

نسخه‌های فیزیکی بازی Stray در سال ۲۰۲۲ برای پلی‌استیشن ۵ و در سال ۲۰۲۳ برای ایکس‌باکس سریز X منتشر شده‌اند.

نسخه فیزیکی بازی Stray برای سوییچ هم‌اکنون با قیمت ۳۹.۹۹ دلار / ۳۹.۹۹ یورو / ۳۴.۹۹ پوند از طریق برخی خرده‌فروشان جهانی در دسترس پیش‌سفارش قرار دارد و در تاریخ ۱۹ نوامبر به صورت آنلاین و در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود.

تریلر معرفی نسخه فیزیکی Stray برای نینتندو سوییچ:
https://youtu.be/-BTuecJ0Z9k

unnamed

درباره بازی Stray:

برنده جوایز بهترین بازی مستقل و بهترین بازی مستقل تازه‌کار در The Game Awards 2022، بازی Stray یک بازی ماجراجویی سوم‌شخص است که در کوچه‌های نورانی و نئونی یک سایبرسیتی در حال فروپاشی و محیط‌های تاریک و کثیف زیرین آن اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش یک گربه سرگردان در محیط‌ها به کاوش پرداخته، از تهدیدهای غیرمنتظره دفاع کرده و رازهای این مکان عجیب که پر از ربات‌های کنجکاو و موجودات خطرناک است را کشف می‌کنند. جهان را از دیدگاه یک گربه ببینید و به روش‌های سرگرم‌کننده با محیط تعامل داشته باشید. با ساکنان عجیب این دنیای اسرارآمیز به صورت مخفیانه، چابک، و گاهی آزاردهنده تعامل کنید.

درباره Annapurna Interactive:

Annapurna Interactive که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده است، با خالقان بازی‌ها از سراسر جهان همکاری می‌کند تا تجربه‌های شخصی را برای همه منتشر کند. مجموعه برنده جوایز این شرکت شامل بازی‌هایی همچون Stray، Neon White، Outer Wilds، COCOON، Storyteller، What Remains of Edith Finch، Sayonara Wild Hearts، Thirsty Suitors، Lorelei and the Laser Eyes، Solar Ash، Flock و A Memoir Blue است، همچنین عناوین آینده‌ای مانند Forever Ago، Skin Deep، Bounty Star، Silent Hill: Townfall، Wanderstop، Mixtape، MORSELS و بسیاری دیگر.

درباره Skybound Games:

Skybound Games ناشر، تهیه‌کننده و توزیع‌کننده بازی‌های ویدئویی در تمامی ژانرهاست، از جمله سری پرفروش Telltale: The Walking Dead، برنده جایزه BAFTA برای بازی Before Your Eyes و برنده جایزه Tribeca Games برای بازی Goodnight Universe. Skybound Games اخیراً بازی Closer The Distance، شبیه‌ساز زندگی بسیار مورد انتظار را منتشر کرده و اولین بازی از دنیای Invincible به نام Invincible Presents: Atom Eve را که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، عرضه کرده است. Skybound Games با برترین استعدادهای بازی‌سازی همکاری کرده و با استفاده از محبوبیت کتابخانه محتوای خود، بازی‌های جذاب، سرگرم‌کننده و ماندگاری ایجاد می‌کند که مردم از بازی کردن آنها لذت می‌برند.

Skybound را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: X (@Skybound)، یوتیوب (Skybound)، فیسبوک (@SkyboundEntertainment)، اینستاگرام (@skyboundent)، دیسکورد (Skybound)، ردیت (Skybound) و وبسایت www.skybound.com.

حمیدرضا | اخبار | 01/10/2024
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.