اطلاعات جدیدی از بخش گیمپلی و مبارزات God of War منتشر شد
مدتی قبل تایید شد که تصویر شماره فوریه مجله گیماینفورمر مربوط به بازی God of War خواهد بود. با اینکه این شماره از مجله هنوز بصورت چاپی منتشر نشده است، ولی مشترکان دیجیتالی مجله در حال حاضر میتوانند به آن دسترسی داشته باشند و آن را مطالعه کنند. یکی از همین کاربران، مدتی قبل اطلاعاتی را از سیستم گیمپلی و ساز و کار کلی بازی در انجمن ResetEra به اشتراک گذاشت. در بخش زیر میتوانید این اطلاعات را بخوانید:
مبارزات
- مبارزات بر اساس اولویتبندی دشمنان صورت میگیرد و مثل نسخههای قبلی پر هرج و مرج و بینظم نیست. برای مثال، بعضی دشمنان خاص به Leviathan (سپر کریتوس) مقاوم هستند و بعضی دیگر از دشمنان غیرقابل گیج کردن (Stun) هستند.
- استفاده از محیط اطراف در مبارزات بسیار مهم است و این قابلیت انتخابهای محدودی و متفاوتی برای کامل کردن درگیریها به بازیکنان میدهد.
- Leviathan را میتوانید به سمت دشمنان خاصی پرتاب کنید و آنها را فریز کنید. پس از آن با فشار دادن یک دکمه میتوانید سپر را دوباره به سمت خود برگردانید.
- در بازی دکمهای برای پریدن (Jump Botton) وجود نخواهد داشت.
- از سپر خود میتوانید برای دفع حمله دشمنان یا در مبارزات تن به تن استفاده کنید.
- با فشردن دکمه مربع میتوانید از آرتئوس (پسر کریتوس) برای حمله به نوعی خاص از دشمنان استفاده کنید.
- اگر به آرتئوس دستور حمله ندهید، او بصورت خودکار شروع به تیراندازی به سمت دشمنان میکند و باعث گیج شدن آنها میشود. وقتی که دشمنان گیج میشوند، کریتوس میتواند آنها را بگیرد و تکه تکه کند یا از آنها به عنوان یک اسلحه استفاده کند.
گشت و گذار
- دیگر خبری از پریدن و شنا کردن نخواهد بود.
- کریتوس و آرتئوس در مواقع لازم از قایق برای گشت و گذار در محیط استفاده میکنند.
سیستم ارتقا (آپگریدها)
- اسکیلها، اسلحهها و زرهها قابل ارتقا هستند.
- در بازی نوعی سیستم ساخت و ساز (Crafting) وجود دارد که سازندگان چیز زیادی درباره آن نگفتند.
- میتوانید انواع مختلف زرهها را بسازید.
- اسکیلها و زره آرتئوس هم قابل ارتقا هستند و میتوانید آنها را آپگرید کنید.
- میتوان روی تبر کریتوس Rune های مختلف کار گذاشت که بوسیله آن ویژگیهای سلاح تغییر مییابد.
سلاحها
- سازندگان درباره سایر اسلحههای موجود در بازی سکوت اختیار کردند، ولی گفته شد که تبر و سپر ستارههای نمایش هستند و نقش مهمی دارند.
متفرقه
- سازندگان میخواستند ذهنیت خدا بودن کریتوس را از بین ببرند، بنابراین در این نسخه او را آسیبپذیرتر نشان دادهاند. تنها جایی که کریتوس واقعا دیوانه میشود، هنگام استفاده از «Spartan Rage» در مبارزات است که او شروع به نابود کردن دشمنان با مشت خود میکند.
- پس از Ascension، راضی کردن سونی برای ساخت نسخه جدید God of War بسیار سخت بود، چرا که کار آنها با فرنچایز به اتمام رسیده بود. بنابراین کوری بارلوگ مجبور بود تا ایدهای جدید و خوبی را مطرح میکرد تا ساخت نسخه بعدی چراغ سبز بگیرد.
- کوری بارلوگ درباره آینده سری God of War صحبت کرد و به دوران مصر باستان و مایاها اشارتی نمود.
-.کوری بارلوگ اشاره کرد که او میخواهد با مسیر جدیدی که God of War در پیش گرفته به محبوبیت و سطح بازیهای Uncharted و Assassin's Creed برسد و فرنچایز رشد کند.
لازم به ذکر است که تاریخ انتشار بازی همچنان اوایل سال 2018 ذکر شده و سازندگان هیچ اطلاعات بیشتری در این خصوص ندادهاند.
بروزرسانی: چندی پیش دوباره اطلاعات جدیدی از سوی گیماینفورمر منتشر شد. به تازگی ویدیویی در سایت گیماینفورمر منتشر شده که در آن، یکی از اعضای تحریریه این سایت، بیش از 100 سوال درباره ماجراجویی جدید کریتوس از کوری بارلوگ (کارگردان پروژه) میپرسد. در بخش زیر میتوانید مهمترین بخشهای این مصاحبه را بخوانید:
- دمو E3 2016 در بازی وجود دارد، اما کمی متفاوتتر است.
- 25 الی 30 درصد از بازی شامل استفاده از قایق میشود!
- از تبر خود میتوانید برای بریدن درخت استفاده کنید.
- آرتئوس در طول بازی قویتر میشود و بیشتر به شما کمک میکند.
- یک نقشه در بازی وجود دارد.
- خبری از Combo Counter نخواهد بود.
- کوری بارلوگ تاکنون بارها و بارها این عنوان را از آغاز تا پایان بازی کرده است.
- در بازی پازلهای بسیار زیاد و ماموریتهای فرعی وجود دارد.
- بازی هر وقت آماده شد، منتشر میشود.
نظرات